Köprüler tıklandığında ziyaretçileri harici web sitelerine yönlendirerek ek bilgi veya kaynaklar sunar. Dış bağlantılar basit görünebilir; ancak bunların inceliklerini ve stratejik kullanımını anlamak, web sitenizin yetkisini, kullanıcı deneyimini ve...
Görünüşte önemsiz bir ayrıntı olan alt metin, bu boşluğu kapatabilir, erişilebilirliği iyileştirebilir ve SEO çabalarınızı güçlendirebilir. Ancak sadece bizim sözümüze güvenmeyin; Target ve Kanada Hükümeti gibi büyük şirketler ,...
Özellikle de e-ticaret platformları, haber siteleri veya tarif blogları yönetiyorsanız yapılandırılmış veriler SEO‘ya yardımcı olur. Bunu web siteniz ve arama motorları arasındaki gizli bir dil olarak düşünün. Doğru uygulama...
SEO ve SEM, hangisini kullanmalısınız? Bunun cevabı hem SEO hem de SEM’dir çünkü size her iki kanalın da en iyisini sunar. Ancak bu 2 terimin her birinin tanımının ne...
Başlık etiketi ve meta açıklaması, arama sıralamaları ve tıklama oranları üzerinde etkisi olan iyi bilinen meta etiketleridir. İşte nedeni: Google’ın Kıdemli Arama Analisti John Mueller’e göre , başlık etiketleri...
Web sitenizi yeniden tasarlamak heyecan verici olabilir, ancak genellikle SEO konusunda endişelere yol açar. İyi haber mi? Stratejik bir yaklaşımla arama sıralamanızı gerçekten artırabilirsiniz. Sitenizi tasarlamaya başlamadan önce, güçlü...
Mükemmel URL‘yi oluşturmak arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejinizi geliştirir ve kullanıcı deneyimini iyileştirir. Arama motorlarının içeriğinizi anlamasına yardımcı olur ve kullanıcıları zahmetsizce sitenize yönlendirir. URL Nedir? URL (Tekdüzen Kaynak...
Daha sonra tekrar ziyaret etmek umuduyla bir web sitesini yer imlerinize eklediniz mi; ancak bağlantının artık çalışmadığını mı gördünüz? Ya da belki bir bağlantıya tıkladınız ve can sıkıcı 404...
Bir bağlantıya tıklarsınız ve işaret ettiği yere kadar takip edersiniz. Peki nofollow bağlantısı sadece tıklayıp tıkladığınız ve sizi hiçbir yere götürmeyen bir bağlantı mıdır? Hayır, ancak bu web sitenizin...
İçeriğinizin Google’da sıralanmasını istiyorsanız, Google’ın bu içeriğin varlığından haberdar olması gerekir. Bu, sizin (veya başka bir sitenin) bu içeriğe bağlantı vermeniz gerektiği anlamına gelir. Google bu bağlantıları takip eder...